Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

29.8.14

Liebster Blog Award

Liebster Blog jest przyznawana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby nominującej, następnie wymyślić 11 nowych pytań i nominować następne 11 osób do tej zabawy. Pamiętajmy, że pod żadnym pozorem nie wolno nominować bloga, który nominował Nas...






Crossover Arrow został nominowany przez blog Walka o wolność
A poniżej pytania na jakie "muszę" odpowiedzieć ;)

1. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
- Moja rodzina, zdrowie i moje samopoczucie. Stawiam to jakby na piedestale ponieważ rodzina taka najbliższa jak mama i tata - to osoby, które wychowały mnie i kochają bezgranicznie. Chwała im za to <3 Zdrowie, bo bez zdrowia nie można mówić o rzeczach ważnych i ważniejszych i moje samopoczucie, ponieważ to moje wybory świadczą o moim życiu.

2. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
- Wierzę w zauroczenie od pierwszego wejrzenia, wierzę też w zakochanie. Jednak miłość to potężniejsze uczucie i na pewno nie dzieje się tak jak w filmie, że spada na Nas grom z jasnego nieba i wpadliśmy. Z czasem poznajemy daną osobę, jej zaangażowanie, sposób bycia.

3. Jakie masz podejście do swojego opowiadania? Jest ono sposobem rozrywki czy należy do planów na przyszłość? - Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Crossover Arrow to moje pierwsze opowiadanie (blogowe w życiu) traktuje je jak własne dziecko, jak perełkę. Nie mniej nie ukrywam, że jeśli to opowiadanie podoba się czytelnikom to może wydam również zbiór wierszyków, które gdzieś tam błąkają się na dnie szafy. Pisanie Olicity jest dla mnie rozrywką, bo cieszy mnie pisanie kolejnych rozdziałów i komentarze. To tak jakby ktoś powiedział mi na żywo: "Agata, pisz więcej, bo uwielbiam jak dobierasz słowa, widzę, że Twoi bohaterowie żyją i ja jako czytelnik utożsamiam się z nimi". Także dzięki wielkie, bo bez Was pewnie nie byłoby tego opowiadania. :)

4. Co kojarzy Ci się z dzieciństwem?
- Spontaniczność, wolność i swoboda, brak zahamowań i tekstów w stylu: "nie wolno Ci tego", "nie możesz tak mówić". Ciepłe mleko i zwykła drożdżówka, wożenie kota w wózku i siedzenie obok budy psa z parasolem, by nie mókł. A miałam wtedy chyba z 4-5 lat.

5. Ulubiony aktor/ulubiona aktorka?
- Ze względu na opowiadanie to Stephen Amell i Emily Bett Rickards. Poza tym lubię również
Reese Witherspoon i Josh Lucas, Paul Walker, Dustin Clare, Matt Passmore i Arron Jeffery, Michala Banas, Rachael Carpani, Eliza Dushku, Desmond Harrington. Poza tym długo by wymieniać, jest tego sporo.

6. Ulubiony gatunek książek?
- Lubię powieści kryminalne, sensacyjne, historyczne. Nie pogardzę również jakąś fantastyką czy melodramatem. Czytam to co wpadnie mi w ręce, czytam też to co polecają inni itd. Nie można się zamykać na jeden gatunek, człowiek powinien szukać własnej ścieżki.

7. Twoje życiowe motto?
- Nie ma jednego. "Ufaj ale weryfikuj" M.Q. z Arrow - coś w tym jest. Nie można ślepo patrzeć na kogoś, trzeba być czasem trochę podejrzliwym niż wejść na minę.

8. Najgorsze co może spotkać Cię w życiu?
- Nie ma czegoś takiego, los przynosi nam w danym momencie to na co jesteśmy gotowi, choć w pierwszym momencie uważamy, że to ponad nasze siły. Kiedy opada pierwszy kurz widać przebłyski światła i naszej siły.

9. Cechy Twojego wybranka?
- Trudne pytanie, bo nie ma ideałów. Człowiek powinien być sobą, a nie wyimaginowanym "stworzeniem" jakie nosimy w głowie pod plakietką "ideał". Z tych cech ludzkich to mogę wymienić jedynie: odpowiedzialność, opiekuńczość, zaradność i poczucie humoru.

10. Najważniejsze w przyjaźni?
- Zaufanie, miłość, szczerość.


Pytania od: Nic nie da się cofnąć
1. Gdzie są rzeki bez wody?
- Pytanie podchwytliwe, aczkolwiek na mapie są rzeki bez wody w atlasie geograficznym ha ha ;)

2.Kto jest najmądrzejszy?
- Nie ma ludzi najmądrzejszych tak jak i nie ma ideałów i nikt nie jest alfą i omegą. Ewentualnie może istnieje taka postać w bajce a jest nią Smerf Ważniak.

3. Jakie jest twoje najstraszniejsze przeżycie?
- Nie ma takiego.

4. Kupiłaś hot doga z sosem łagodnym, ale gdy próbujesz przekąskę okazuje się, że dodano do niego pikantnego sosu? Jak zareagujesz najostrzej?
- Lubię pikantnie, więc uśmiecham się tylko do kelnera i dziękuję za sos.

5. Trafiasz na wyspę małp. Kogo poprosisz o ratunek? (nie masz telefonu)
- Nikogo, radzę sobie sama.

6. Rzuca cię chłopak/dziewczyna, jaką użyjesz ripostę, żeby mu szczęka opadła?
- Nie zniżam się do takiego poziomu, odszedł jego broszka.

7. Założyłaś się z kolegami, o to, że będziesz w telewizji, co zrobisz, aby wygrać?
- Proszę kuzyna, który jest redaktorem wiadomości o jakiś mały angaż.

8. Niechcący zabiłaś muszę owocówkę, a jesteś zwolennikiem zwierząt, jak na to zareagujesz?
- Nie traktuje muchy jako zwierzę. Poza tym owady roznoszą choroby.

9. Znajdujesz zamknięty sejf. Co robisz, żeby go otworzyć i co tam znajdujesz?
- Wyciągam scyzoryk, ale nie mam wytrychu. Kiedy w końcu udaje mi się go otworzyć znajduje w nim stare listy i fotografie.

10. Wygrałaś w totolotka, żona/mąż każe przeznaczyć pieniądze na cele charytatywne. Co robisz?
- Przeznaczam połowę kwoty na cele charytatywne, resztę dzielę na resztę domowników.

11. Czy chciałabyś poczytać mojego bloga?
- Spam w miejscach niedozwolonych sprawia, że tracę zainteresowanie blogiem... Także podziękuję.


Pytania od: Heaven Knows Niebiosa Wiedzą:
1. Co Cię inspiruje?
- Wspomnienia, książki, rodzice, przyjaciele. To oni dodają mi sił, każą iść dale kiedy przychodzi zwątpienie.

2. Co Cię najbardziej cieszy?
- Przyjaźń z Pauliną z blogu Jarmolisia, chyba nigdy się nie spodziewałam, że ktoś może być tak blisko i akceptować mnie, nie próbując zmieniać. Poza tym cieszy mnie wiele spraw. Moi rodzice, że się kochają, mój kot Puszek, że w końcu nauczył się łapać myszy, mój kot Bobisław, że w końcu spędza wieczory i noce w domu. Mój pies Baks, że nie pozwala nikomu na mnie krzyczeć, bo zaraz gryzie.

3. Jak byś mogła być głównym bohaterem jakiejś książki kim byś była?
- Księżycowym Jeźdźcem, kapitanem Starlight, przez okolicznych mieszkańców uważanym za zbira i opryszka, w kręgach rodzinnych i przyjacielskich jest lordem wypełniającym misję. To musiałoby być ciekawe, ukrywanie się- dwie tożsamości, jeden człowiek.

4. Z jakiego powodu zdecydowałaś się pisać blog?
- Serial Arrow, nie zawsze chce tego co pokazują scenarzyści. I w pewnym momencie ktoś polecił mi bloga i pokazał jak łatwo można przelać emocję w opowiadanie, jak łatwo bohaterowie stają się kimś więcej dla siebie i dla mnie. Tak się to zaczęło.

5. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
- "Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą...."

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
- Księżycowy Jeździec

7. Jaka jest Twoja książkowa miłość?
- Ciepła, opiekuńcza, spełniona. Taka, która przychodzi nagle i wywraca życie do góry nogami. Taka jaka zdarza się tylko w książkach...

8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Jeśli je zdradzę nie będzie już marzeniem, czyż nie? ;)

9. Twoje motto życiowe?
- Kto nie marzy i nie ryzykuje ten nie pije szampana.

10. Co chciałabyś robić w przyszłości?
- Staram się nie wybiegać tak daleko w przyszłość. Aczkolwiek jak dobrze pójdzie to chciałabym wydać tomik wierszy i może ukończyć powieść...

11. Znienawidzona postać w książce?
- Nie ma takiej, w każdej dostrzegam ukryte dobro...














Nominowani:








Wywiad dla nominowanych:

1. Zbliża się wrzesień, co czujesz?
2. Piosenka, która kojarzy Ci się z chwilami szczęścia to...?
3. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? 
4. Chodzisz jeszcze do szkoły czy pracujesz? 
5. W jakiej sytuacji według Ciebie trzeba być bezlitosnym?
6. Ulubiony skecz kabaretowy?
7. Znienawidzona książka i dlaczego? 
8. Miejsce na idealne wakacje to? 
9. Czy masz jakąś fobię? Jeśli tak to napisz jaką. 
10. Czy uważasz się za osobę szczęśliwą? 
11. Wierzysz w to, że marzenia się spełniają? 













komentarze

  1. Witaj, twój blog został przez nas nominowany do Liebster Blog Award :) Szczegóły na http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/2014/08/tyle-fejmu-czyli-liebster-blog-award-po.html
    ~ Hermiona Green i Addie Del LaRobbia

    OdpowiedzUsuń
  2. Z radością mogę Cię powiadomić, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Informacje i moje pytania:
    http://keep-ya-far.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-1.html

    ~ Arawis

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką ciekawością przeczytałam twoje odpowiedzi :) Są jednocześnie konstruktywne i humorystyczne, szczególnie w pamięć wyrył mi się fragment o trzymaniu parasola nad psem ^^

    OdpowiedzUsuń