Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27.6.14

O mnie


Wszystko o mnie co wiedzieć powinniście ;) 






NAZYWAJ MNIE: Crossover, Agata, Disney, Verdant, Silencio - pod takimi nickami występuje w sieci

O SOBIE: Mieszkanka Dolnego Śląska i Jeleniej Góry a nawet okolic. Słucham polskiego hip hopu, popu i rocka i starych dobrych utworów polskich i zagranicznych. Mam 3 koty - 1 buro-biały, 1 czarny i jeden biało-czarny, małego jamnika i to tyle z mojego zwierzyńca. Skończyłam rachunkowość. Uwielbiam serial Arrow, to tez stąd pomysł na mojego bloga jak i forum pbf. 

PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: zdecydowanie fantastyka, lubię szkoły magii, czarodziejki, TVD i Harry'ego Pottera. Oczywiście mowa o pbfach. 

FORA, NA KTÓRYCH GRAŁAM: Hogwart Drem jeszcze na mojeforum.net jak było, Pamiętniki Hogwartu, ale te sprzed 2 lat o nazwie huncwoci.scypion itd., Hogwart 1942 w sumie zanim forum padło, Levicorpus jednak klimat i kąciki wzajemnej adoracji mnie powaliły na łopatki. Magic Land lubię ich za ciekawe lekcje. Czasami wracam z sentymentu. 

MOJE POSTACIE: Każda moja postać jest inna, moja własna. Przemyślana od początku do końca. Nie sugeruje się tym, by powielać historię czy przemyślenia swoich forów na innych. 

INNE MIEJSCA W SIECI: do uzupełnienia

MOJE E-MAILE: Jeśli chcecie do mnie napisać, zapytać o coś, porozmawiać o serialu Arrow lub pochwalić bloga zapraszam śmiało: 

crossoverdccomics@gmail.com